...oli tarkoitus mennä siivoamaan edellinen asunto. Hoputin miestä koko ajan,et eikö jo voitais mennä, mulla on  kamala olo, päästäis joskus poiskin... "Joojoo, ihan kohta... Ja nii, mun pitää käydä ensin hoitamassa yks asia." "No ekkö sää nyt sit vois jo lähteä, jos kerran en mukaan saa tulla, ni päästäis joskus sinne siivoomaankin???" "Joojoo, ihan kohta..." Ja voin kertoa, että olin niiiiiiin kiukkuinen jo tässä vaiheessa. Kohta mies kuitenkin lähti ja mä aloin keräilemään siivous kamppeita mukaan. No, eihän se mies 15minuuttia kauempaa reissullaan ollut ja kun se tuli kotiin, se läiskäisi mun nenän eteen paperin, jossa luki että meille tulee kolmen viikon päästä uusi sohva! JES! Olihan uudesta sohvasta ollut puhetta joo, mut kun toi mun mies ei mitään yllättävää sorttia ole, joten en kyl yhtään osannut arvata! (Naureskelin vielä sille ennen sen lähtöä, että se yllättää mut käymällä apteekissa hakemassa kuumelääkettä... wink)